lördag 7 november 2009

Mätt och belåten.


Glömde nästan bort att skriva ett inlägg, fy på mig. Idag har vi varit iväg och ätit på kinan i Ludvika. Det var kanongott och kanontrevligt, det var jag, Tommy, bror min, Torbjörn, Mats och Budda så vi var ett gäng :) Thea var hos mormor under tiden. Kom hem ganska sent så det blev raka vägen upp i säng i princip. Ligger just nu och kollar på tv, lilla gumman ligger här bredvid och sover så sött. Hon är så underbar. Gosungen. Min tå är förresten sämre.. Ska iväg på tisdag till vårdcentralen så får dom titta på den, den här gången hoppas jag att dom skär bort allt skit så att det blir bättre någon gäng, jag är så less på det här nu :( nu har det konstant varit något fel på mig i flera månaders tid så nu vill jag bara bli frisk. Thea har varit extra trött och gnällig idag, tror det beror på vaccinationen. Funderar fram och tillbaka på hur jag ska göra med vaccination mot nya influensan..tänk om jag inte vaccinerar mig och sen smittar Thea, då kommer jag ju aldrig förlåta mig själv. Sen så har dom ju kommit på nu att dom små också ska vaccineras men ska jag våga vaccinera Thea? Jag orkar inte tänka något ner nu, börjar få huvudvärk. Trött börjar jag också bli. Får fundera mer på det där sen, än så länge så har ju inte influensan kommit hit så jag har ju lite betänketid på mig iaf. Nu ska jag blunda lite, god natt! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar