lördag 28 november 2009

Skäms på mig!

Nu tappade jag bort en dag igen här på bloggen, illa illa.
Igår var iaf jag och Moa iväg till Kupolen i Borlänge och shoppade lite :) Fixade akrylnaglar (bild kommer) sen köpte jag ett par stövletter samt ett par jeansleggings och en julklapp åt bror min och en tröja åt Tommy.
Det var kanontrevligt :) Vi skulle haft lite mer tid på oss dock, klockan sprang iväg fort så det blev nästan lite stressigt på slutet där.

Idag har vi varit på Junies dop och det var sååå fint! längtar tills Thea ska döpas, det kommer också bli så fint. Dom är bara för fina dom små när dom får på sig dopklänningen. Efter dopet så blev det fika med tårta och massvis med bullar och "godismuffins" som ja tror dom kallades ^^ jättegott var det iaf, alltihop.

Slänger upp lite bilder på vad som inhandlats samt naglarna och dopet senare. Var meningen att jag skulle skriva ett inlägg igår men precis när jag var påväg så dog den lilla datorn på battri *sucka* så därför fick det vänta tills idag istället. Är fortfarande bra sugen på att handla, har dock inte så mycket pengar kvar så jag lär ta det lite lugnt och bara sikta in mig på julklappar. Är förstås nästan klar med julklapparna så det kanske blir över lite pengar så att jag kan gotta mig lite mer sen ;) skulle vilja ha 2 par skor till men det kommer Tommy ALDRIG gå med på! Så jag får nog snällt nöja mig med dom jag köpte igår :) Sitter hemma hos Toni och Britt-Marie och skriver detta och dom håller på med tacos ute i köket och doften börjar sprida sig nu, det kurrar rejält i magen vill jag lova. Sen har jag köpt lite chips och dip som ja tänkte vi skulle ha till kvällen, ska antagligen till Moa och Andreas och titta på Robinson sen :)
Åh, sen har jag köpt hem nya schampot och balsamet av märket Treseme eller hur det stavas, känns som om dom ska vara ganska bra så det ska jag återkommer om den när jag provat på det :) dom kostar 95:- flaskan men sen är det ju nästan en liter i dom så priset är inte så hiskligt högt ändå, dom är till och med billigare än många andra schampon om man jämför literpriset.

Nu ska jag ut och käka tacos! På återseénde, eller ska man kanske säga på återskrivande? nej.. Det lät konstigt...

Tjingis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar