söndag 1 november 2009

Ursäkta dröjsmålet.

Nu har jag slarvat lite och tagit extra lång tid på mig att skriva inlägg, jag ska bättra mig med det ;) Igår var vi iaf iväg hela bunten igen till Linde och åt på Wok House och det var sååå gott och såå trevligt :) Synd att vi inte har någon kinarestauraung här, det är verkligen tragiskt men samtidigt en räddning för plånboken kanske. Tror nog jag skulle äta där dagligen till en början om dom slog upp nå sådant här ^^ Passade även på att städa nedervåningen en del igår medans Thea var vaken, damma å dammsuga å plocka.. Fy så trist det är men ack så skönt när det är gjort och man känner den här nystädade känslan när man kommer in i rummet :) Ibland önskar man nästan att man vore pendant, för gud vad stökigt det kan bli och vad slö man är när det gäller städningen. Snart så börjar Thea krypa runt också så det är verkligen skärpning på det där snart!
Förkyld har jag gått och blitt också, det är ju förjävligt! att man ska bli förkyld gång på gång. Jag var ju förkyld för någon vecka sen bara :( Tån är iaf mycket bättre om än fortfarande öm och ganska röd, verkar dock som att själva nageltrånget har börjat gett sig. Nu är det bara skadorna som den orsakade kvar som ska läkas. När det är läkt så ska jag åka raka vägen till Örebro! fyy tusan vad jag är shoppingsugen! Sen måste jag köpa en overall åt lillfia också, börjar bli bra kallt ute..

Sen vill jag bara säga stort GRATTIS till Hanna som fick en liten gosse igår kväll :) ska bli spännande att se bilder på honom sen ^^

Idag har vi inte gjort nå speciellt direkt.. Thea var hos farmor en vända så tog vi en "vilostund" idag framför datorn. Spelat Aion under kvällen. Förutom det så har det varit lugnt hela dagen. Blev bjudna bort till Moa och Andreas på fajitas men Tommy hade sett fram emot att få sitta hemma och spela medans Britt-Marie var barnvakt så det fick bli så istället
Nu ligger vi alla uppe i en renbäddad säng och kollar lite på tv. Ska precis lägga mig ner och föröska få lilltjejen att somna, hon är lite ledsen för tillfället. Svårt att komma till ro som vanligt. Så det är bäst jag slutar här :) Men jag återkommer imorgon.
God natt och sov gott!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar