fredag 13 november 2009

Hästaputte


Åkte en sväng till Storå på eftermiddagen. Där fick Thea denna kanonfina häst som mormor virkat åt henne, den är bara för fin :) Thea har tur hon. Nästa lördag blir hon ett halvår... Helt sjukt säger jag bara, jag hänger inte med alls. Vart tog vår lilla knoppa på 3kg vägen? Minns inte hur hon såg ut som nyfödd knappt, tur att man knäppte mycket kort. Ångrar att jag inte filmade henne den första tiden :( 
Nu ligger Thea i sin bilbarnstol och sover, hoppas hon vaknar snart så att vi kan gå upp och lägga henne/oss. Vill inte gärna väcka henne när hon sover. Nu är jag klar med mitt fotoalbum också, eller det finns ju fortfarande plats kvar i det men alla kort sitter i nu :) 
Nu ska jag greja lite innan vi ska gå upp och kolla på film. Så jag säger god natt och trevlig helg! 
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar