onsdag 11 november 2009

matlagning å serier.

Håller på att koka potatis, idag blir det ugnsstekt lax i gräddsås med potatis. MMmums! Lax är ju bara för gott! Är så hungrig så jag går snart åt här känns det som. Thea är trött och arg och ska nog få sova en stund i vaggan, inte för att hon vill det men det behövs nog som hon låter nu.
Sen blir det väl lite serietittande och kanske lite spelande, få se vad som orkas. Har ett nytt avsnitt med Desperate housewives att titta på så jag är rätt sugen! dexter också för den delen.

Varit iväg till Vårdcentralen och bytt ut gårdagens bandage på tån mot nytt fräscht bandage. Eller bandage å bandage, det är mer som en liten mössa tycker jag. Betydligt mindre än det jag hade igår så det känns bättre nu. Lättare att röra tån då den inte är så inlindad med massa gojs. Tån såg iaf riktigt bra ut, visst var det lite blod men inte så fasligt mycket. Den såg inte alls lika illa ut som den gjorde innan operation om man säger så, ser mycket renare och finare ut nu. Så det här tror vi på! det ska bli bra.
Nu ska jag sticka på toa och sen får ja se vad jag hittar på, antingen soffan eller källaren blir det iaf. Thea verkar ha somnat i sin vagga nu för det är alldeles tyst där borta :) Så då är det bäst att passa på att göra de saker man inte lika lätt kan göra när hon är vaken, som att spela eller titta på tv för det hatar hon verkligen ^^

Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar