måndag 11 januari 2010

Argbigga.

Sitter hemma i soffan, har precis kommit hem från Toni och Britt-Marie. Vi har varit där och firat Tonis födelsedag och ätit tacos och tårta, inte dumt de :)
Tidigare idag så var Moa, Andreas och Junie här och hälsade på. Vi har varit borta hos Torbjörn och hälsat på också innan vi åkte mot Britt-Marie, förutom det så har vi inte gjort så mycket :)
Thea är på SÅ dåligt humör, det är helt sjukt! Hon är så arg och så grinig så det finns inget som duger, nu är hon trött också så nu är Tommy däruppe med henne och försöke söva henne men hon skriker som en galning. Vet inte vad det är med henne idag, precis när vi vaknade i morse så var hon glad och även när vi var här nere men efter hon vaknat efter sin middagslur så har hon varit på skitdåligt humör, det är så tråkigt. Hoppas verkligen att hon somnar snart så att hon får sova en stund innan det är dags att lägga sig för natten.
För våran del blir det nog lugnt, spela lite Minininjas och bara slappa i soffan. Tommy går förmiddag denna vecka :) det är super! så jag är nöjd :)
Nu ska jag gå och hämta lite dricka i kylen sen bädda ner mig i soffan.
God natt och sov gott!
Kram.

2 kommentarer:

  1. e hon inte född i maj? det är förklaringen. maj barn tycks vara envisa bestämda å riktigt riktigt sura om dom inte får som dom vill. har en kompis å hennes dotter som e född i maj e riktigt elak när hon inte får som hon vill å förklaringen hon fått e majbarn. men va vet jag vi i våran familj e födda mestadels i november å i slutet av året :P

    mvh//Cissi


    http://cissilalia.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Men va intressant :D det kan säkert stämma ^^ Det måste jag forska vidare i, sånt där är lite roligt tycker jag :)

    Jag visste inte om att du också hade en blogg! den måste ja lägga till i listan :) blir det mer läsning åt mig ^^
    Hälsa Uffe!
    Kram

    SvaraRadera