torsdag 7 januari 2010

Uncharted 2.

Vilken fin dag det är idag, verkar inte vara lika kallt som igår heller. Har inte varit ute eller så men det känns som om det skulle vara varmare idag. Färgade mitt hår igår, eller Tommy gjorde det rättare sagt :) det blev kanonbra, det är så skönt med nyfärgat hår! blir så luftigt och glansigt. Skulle verkligen behöva klippa mig också men det får bli sen när nya pengar dyker in på kontot för just nu är det lite tajt. Behöver nog varenda krona för att handla mat just nu. Hatar när det blir så, jag vill alltid ha lite pengar över till annat också :) men men, det kommer mer om några veckor så jag får roa mig då om vi inte får alltför mycket räkningar.
Nu spelas det Uncharted två på PS3'an, mycket bra spel! helt grymt. Det är så spännande så jag kan knappt skriva. Dom som har en PS3'a och inte har det spelet, tycker jag ska gå och köpa det direkt, IDAG! det är så bra :) Grym story och grym grafik!
Jag lär nog runda av inlägget nu och fortsätta titta. Ska nog eventuellt ner till Storå idag när Thea vaknar senare. Har inget annat att göra och det är så trist att sitta hemma och glo. Så så får det nog bli. Jag återkommer nog då.
Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar