tisdag 19 januari 2010

Badkruka.

Sitter och äter lite utav gårdagens gourmet, det blev sååå gott! Sen tittar jag på medans Tommy spelar Bionic Commando. Har planer på att eventuellt göra lite currykyckling med ris idag, men jag vet inte än. Ska iaf handla hem så jag har ingredienserna hemma.
Utöver det så har jag inget speciellt planerat, imorgon ska Tommy tillbaka till jobbet igen också. Eftermiddagsskift *urk*
Thea är på mycket bättre humör idag verkar det som! hon var iaf riktigt glad idag innan middagsluren så jag hoppas att det fortsätter så. Hon har badat idag också, först gnällde hon till när vi sänkte ner henne. Vet inte riktigt vad det var, hon såg så osäker ut sen gnällde hon men sen så plaskade hon på och var glad i vanlig ordning. Vi ska nog börja bada henne två ggr i veckan nu, hon rör ju på sig så mycket mer nu samt börjar kladda med mat så det behövs nog ett extra bad i veckan. Skulle verkligen vilja ha ett badkar, så att man kunde bada tillsammans! det vore så mysigt :)
Hon har inte sovit så superbra i natt, vaknat väldigt många ggr och bara velat snutta lite. Hoppas att hon sover längre i natt. Man blir så seg på dagarna när hon vaknar sådär ofta på natten. Ush och så ska man iväg till ICA idag för att betala tillbaka för de jag handlade igår, suck.. Vill bara få det överstökat men jag tror jag väntar tills Thea har vaknar iaf, så hinner vi umgås lite med varandra medans hon sover. Den tiden är värd mycket alltså, annars har man fullt upp med att göra henne nöjd och så. Tror jag ska bädda ner mig i soffan med en filt och gosa lite och titta på när han spelar.
Återkommer nog senare idag :)
Tjohej.

2 kommentarer:

  1. Nu är Theas hand och fotavtryck i rtyggt förvar hemma hos oss! Jag kan komma upp med de nån dag!

    SvaraRadera
  2. Det är ju kanonbra! Stort tack för att du tog med den hem :)
    Absolut, bara du kommer upp när du vill :)

    SvaraRadera