måndag 25 januari 2010

Kvällsmat - Currygryta med kalkonbröstfilé, bambuskott, vattenkastanjer och kokosmjölk. Smarr!

Förkylningen är bara värre. Haft feber upp och ner idag, känner mig helmuppig. Hoppas att jag slipper ha detta så länge till :( annars har vi tagit det lugnt idag, kollat på 2012 - inte så bra. Har även fått tillbaka mitt WoW konto som blev hackat i helgen. Fick ringa till Blizzard så fixade dom det på en gång, nu får jag invänta och hoppas på att dom kan fixa tillbaka mitt gear. Borde inte vara några problem dock.

Nu äre mat.
God natt på er och sov gott!
Kram.

2 kommentarer:

  1. Så gullig man kan vara när man kryper, Krya på dig gumman Kram Mormor

    SvaraRadera
  2. Du får Krya på dig Ullis.

    Jag fick själv ont i huvudet igår kväll och vaknade lika så och med lite svidningar i halsen. Har kännt mig trött och hängig idag. Har tagit det lugnt.
    Men har kurerat mig lite med varmt vatten med pressad citron och honung i. Det smakade dessutom gott. Prova får du se Ullis.

    Vi hörs av!
    Kram från farmor

    SvaraRadera