tisdag 26 januari 2010

ont.

Sitter och tar det lugnt i soffan, fortfarande sjuk. Hoppas att det blir bättre tills imorgon iaf, börjar bli less på detta nu. Inte gjort nå speciellt alls idag så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva ^^ men något kommer säkert upp. Thea har varit grinig i vanlig ordning, förstår inte varför hon är så sur jämt å ständigt. Har spelat lite WoW idag medans Thea sovit. Gjorde också en egen köttfärssås åt Thea, hon gillade den inte så jättemycket men vi ska frysa in den så har hon senare iaf. Hon är väldigt ovan med större bitar i maten också så hon blir väldigt skeptisk till mat när det är grövre bitar i den.
Sen har jag ont i sidan som vanligt, är sååå jävla less på att ha ont där. 4 operationer och ändå ska man ha ont. Jag hoppas på att det bara är en vanlig ägglossning eller nå, förstår inte vad det annars ska vara. Har dock haft ont i snart en vecka, men det gör inte super ont eller så. Det ömmar liksom lite, som om jag skulle ha ett blåmärke där typ. Hur som helst så blir jag skitdeppig när jag känner det, påminner mig om allt skit jag gått igenom pga äggstocken.. Det är svårt att gå vidare när man blir påmind hela tiden. Nu ligger Thea på övervåningen och skriker, hon vill inte sova men hon verkar inte vilja leka eller vara här nere heller. Det enda som gör henne nöjd är när man bär runt på henne, och det orkar man inte göra jämt å ständigt.
Ska ta och lägga mig eller kolla på en film, känner mig nere och inte alls på blogghumör. Får hoppas det känns bättre imorgon.
God natt och sov gott.
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar