söndag 17 januari 2010

Beef Bamboo

Igår då, jag hann aldrig skriva nå inlägg. Så jag skriver om det idag istället :)
Vi var iväg till Britt-Marie strax efter att vi vaknat (vaknade vääldigt sent) så duschade vi där och fixade i ordning oss. Sen bar det av mot Torbjörn och vidare mot Ludvika och kinan!
Det var sååå gott och såå trevligt, vi blev sju stycken som åt. Det var jag, Tommy, Lars, Torbjörn, Budda, Punch och Sofia. Kanon :) Älskar att åka iväg ett gäng sådär och äta.
Sen efter det så samlades vi allihop hemma hos oss för lite Guitar Hero. Moa, Andreas, Junie, Jimmy och Tim dök även upp och deltog :)
Hade en kanonkul dag rakt igenom. Hoppas på flera sånna dagar i en snar framtid! det är alldeles för sällan som vi träffas sådär flera stycken och hittar på nånting.
Jag fyller 25 om ett par månader så jag försöker komma fram till om man ska hitta på nå skoj då, förslag är välkomna :) jag hatar att åka båt så jag vet inte vad jag ska komma på då de flesta brukar åka båt när det gäller födelsedagsfirande ^^ men jag ska nog komma på något!

Idag så är det inplanerat lite kinamat igen! fast denna gång på hemmaplan, jag och Tommy tänkte skapa biff med bambuskott, hittade ett recept på forumet här som verkar klockrent! så jag hoppas verkligen det blir som på kinarestaurangen :) tog fram en liten bit oxfilé igår kväll som ska få bli strimlad sen lite senare ;) Återkommer om det senare med uppdatering på hur det blev, jag hoppas och håller tummarna för att det där ska vara det efterlängtade receptet på biff med bambuskott. Tycker man läser hundra olika sånna där recept men inget stämmer överens med de man får på restaurang. Såå vi får se :)
Nu ska vi försöka få i oss lite frukost och sen får vi se vad som händer. Kanske lite gitarrspel vem vet ;)
Tjohej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar