onsdag 20 januari 2010

Ge mig sömn!

Sitter hemma hos Britt-Marie för tillfället, är som en zombie. Natten var verkligen hemsk..
Thea bestämde sig för att vakna vid halv 3 och skrika lungorna ur sig till klockan 6! Hon bara skrek och skrek och skrek och skulle verkligen inte sova, helt plötsligt var hon glad och låg och sa Bababa och nästa sekund så skriker hon så att det låter som att hon ska förstöra rösten för all framtid. Det bara skorrar när hon skriker, måste göra fruktansvärt ont i halsen att skrika så. Hon tar i så hårt hon bara kan och vrålar. Jag förstår inte...
Jag är såååå trött, har nog aldrig sovit så här dåligt sen hon föddes. Hoppas verkligen att hon ska sova bättre i natt nu. Funderar nästan på att gå och lägga mig i soffan här och sova en stund men jag är så hungrig samtidigt så jag ska nog först fixa något att äta och sen sjunka ner i sömn. Tror jag behöver ta igen lite sömn för att fungera. Britt-Marie håller på att söva Thea i deras säng nu, men än så länge så protesterar hon. Men hon är så trött så hon borde somna snart tycker jag, vore märkligt annars...

Åååh!!
Imorgon ska vi på bio!!! Jag, Sofie och Jimmy ska se Avatar i Örebro :D det ska bli sååå kul, sist jag var på bio var 2006! så det börjar verkligen bli dags nu ^^ Tommy hatar att gå på bio så det blir aldrig av att jag går. Men nu känner jag mig taggad :) reserverade biljetter tidigare idag, det blir dom stora fotöljerna med extra komfort och utrymme, I like it. Alla säger att Avatar är så otroligt bra och bland det bästa så jag har höga förväntningar nu :) Förut när jag hörde talas om filmen så trodde jag inte den skulle vara särskillt bra alls och jag hade väldigt låga förväntningar men nu har alla hypat upp den rejält. Så upp till bevis nu då ;)

Fy... vad trött jag är...
Nu ska jag äta sen ska jag däcka. Får se om jag återkommer senare.
Tjing.

2 kommentarer:

  1. hört att de e dåligt manus i avatar att de lixom e kass handling å så men att själva världen å så är så vacker så de jämnar ut varandra men jag vet inte. så ska den tydligen vara bättre 3D synd bara att de inte visas här ikring:/ vill åxå se den men bara i 3 d såntfall. hihi vore fränt.

    Cissi

    SvaraRadera
  2. Jaså, där ser man :) Ja 3D vore skitcoolt! men orka ta sig ända till sthlm för å se på bio >.< Får hoppas att dom skaffar 3D i Örebro snart, synd bara att man inte kommer se den filmen i 3D...
    Får vi se om det blir ris eller ros imorgon då ;)

    SvaraRadera