fredag 15 januari 2010

ujuj

Jag var påväg att skriva ett inlägg igår kväll men jag kom av mig helt! Thea är iaf på bättringsvägen, hon hade inte mycket feber igår under dagen men sen till kvällen så fick hon lite feber igen och nu i natt har det varit skitjobbigt. Hon har vaknat flera ggr och haft jättesvårt att sova. Nu verkar febern vara borta igen men hon är såå trött så vi ska precis gå upp med henne så att hon får sova sin middagslur, annars verkar hon pigg och glad idag :)
Igår strök jag och satte upp mina nya gardiner till köket, lägger upp bild på det senare idag :) måste bara få dit omtagen och jag tycker det är såå svårt att få dit sånt bra, blir aldrig nöjd. Så vi får se, kanske får kalla på förstärkning som hjälper mig med det ^^
Sen var bror min här och vi spelade Guitar Hero 5 heela kvällen och åt pizza :) hade supertrevligt! Synd bara att Tommy har problem med sin nacke, han har varit hemma från jobbet större delen av denna vecka pga nacken så jag hoppas verkligen att det ska ge sig snart. Han har haft ont bra länge nu :(

Annars idag så blir det väl lugnt med lite tv-spel och kanske lite god mat senare :) Tommy fick sin lön idag så nu kan man handla hem och fylla upp kylskåpet igen, I like it! Sen ska vi väl försöka plocka undan lite idag, det har blivit lite stökit här hemma.. Hör att lilltjejen är ledsen där uppe så jag ska gå och kolla vad det kan vara för fel, hon brukar annars vara väldigt nöjd när man lägger henne inför middagsluren.
Jag återkommer senare!
Tjohej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar