fredag 15 januari 2010

Gardiner å lillskruttan.

Såhär ser då gardinerna ut, jag har fortfarande inte fått dit omtaget men man ser ju hur dom ser ut iaf :) blev riktigt nöjd. Fina gardiner, och kostade bara 99:- för både kappan/längderna samt omtagen. Riktigt bra pris :) gillar 100 kroners gardiner ^^ Det är ett måste i vårt sovrum där vi har 4 fönster, det blir så himla dyrt annars. Men det är svårt att hitta nånting för 100:- som man fastnar för och som passar in. Ofta är det konstiga färger av utgående modeller som har sånt pris. Men men :) nu är det iaf nya gardiner i köket så nu ska jag bara hålla ögonen öppna efter 2 par gardiner till hallen på övervåningen samt 4 st till vardagsrummet.

Sen slänger jag även in ett par bilder som jag tog idag på lillfia, hon har inte haft feber en enda gång idag så det är ju framsteg. Men misstänker att natten kommer bli jobbig. Förra natten var hemsk, hon bara vaknade och grät flera ggr och hade skitsvårt att sova. Jag hoppas verkligen det är tänder som spökar alltså, jag orkar inte många sånna här nätter till. Känner av i huvudet att jag sovit dåligt nu, smått huvudvärk och känner mig helt konstig. Hon har varit otroligt grinig idag också, säkert pga att hon sovit dålig också. Nu till kvällen har hon varit lite gladare iaf, men det hinner nog ge sig till natten ;) Längtar efter en hel natts sömn nu. Eller åtminstonde så att jag får sova mer en en timme i sträck åt gången, det vore najs.


Nu ska jag spela lite Guitar Hero innan vi ska lägga oss.
Imorgon blir det Kinamat och Guitar Hero turnering här :) Får se vilka som kommer och så, det ska bli såå roligt! Thea ska vara hos farmor medans vi äter och kanske en stund efter så att vi kan spela lite och umgås med kompisar och så :) vi får se.
Återkommer imorgon, god natt och sov gott!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar