onsdag 13 januari 2010

Gitarr Hjälte.


Kvällens måltid består av helstekt ryggbiff med friterade pommes, smörstekta champinjoner och lök och sen lite grovhackade grönsaker. Sen hade vi Lohmanders Bearnaisesås och Café de Paris sås. Det var inte dumt vill jag lova! nam nam.
Var iväg idag till Vårdcentralen med Thea, alla prover var bra och visade inget konstigt. Så allt såg bra ut förutom febern hon hade då men den verkar ha börjat avta lite nu till kvällen. Kanske är det tandsprickning på gång då hon har många av de symptomer som beskrivs för just de. Får hoppas att hon är bättre imorgon. Lilla älsklingen, det gör så ont i mig när hon är sjuk. Hon äter och dricker precis som hon ska iaf och är lite trött och grinig men annars så har hon busat och inte varit direkt påverkad alls. Läkarn sa samma sak att när hon tittar på henne så syns det inte att hon är sjuk. Så jag tror att det kan vara tänderna som spökar, vet dock inte varför hon fått feber men tydligen är det många barn som får just feber och lös mage när tänderna är på gång. Just nu sover hon i sin spjälsäng, hon vaknar nog när som helst och vill ha mat och då är det dags för amning. Ammar henne kväll/natt/morgon och så får hon puré och efterrätt samt lite olika drycker under dagtid.
För övrigt så har jag fått hem mina nya gardiner som jag beställde till köket ifrån Jotex, uppdaterar nog imorgon om jag får upp dom då med en bild. Sen har vi fått hem ena Guitar hero spelet, Guitar Hero - Metallica! och det är skiitkul, vi sitter och leker med det för fullt nu efter maten. Svårt som tusan och man tappar lätt bort sig i knapptryckningarna tycker jag men det är väldigt underhållande :)
Nu ska jag fortsätta leka med Guitar Hero ^^
God natt på er och sov gott!
Kram.

1 kommentar:

  1. såg väldigt gott ut, och det var nog gott också, det är så man blir hungrig.
    kram mormor

    SvaraRadera