måndag 18 januari 2010

Tomt i huvudet.

Lugn dag idag, Tommy är hemma från jobbet som sagt och vi sitter för tillfället bara och lirar lite Guitar Hero. Annars har vi inte gjort nå speciellt.
Thea har sovit SKITDÅLIGT i natt, ush! jag är helt förstörd.. Hon har vaknat och gråtit om och om igen heela natten lång och under dagen har hon varit den största surpuppan någonsin. Hoppas verkligen hon sover bort det där humöret.
Ska nog ta mig en tur till ICA om en liten stund och inhandla lite mat och sånt, grått och trist väder ute men det är inga -20 iaf :) så jag är nöjd.
Gårdagens mat blev god förresten, smakade inte som biff med bambuskott gör som man får på restaurang så jag blev liite besviken men det smakade iaf kinamat av det så det blev ju inte äckligt iaf :) Annars under gårdagen så spelade Tommy och Andreas lite Street Fighter 4 medans jag lagade mat och utöver det så gjorde vi inget speciellt alls.

Så idag är jag verkligen skit tråkig för jag har inget roligt alls att varken prata om eller berätta :) Vet inte ens vad jag ska laga för mat ikväll! idétorkan är ett faktum..
Nu ska jag fortsätta spela lite Guitar Hero innan jag rör mig mot ICA.

Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar