fredag 22 januari 2010

Herre gud...

Vilken film!! Det var nog den bästa filmen jag sett faktiskt. Helt otroligt.
Kan bara säga att alla som inte sett den än - GÅ och boka en biobiljett NU, den är värd varenda krona. En riktig biofilm som ska upplevas på bio. Såpass bra att jag ska se den igen på söndag ^^ denna gången har jag fått med mig Tommy som hatar att gå på bio samt Punch, Morgan och Liz. Det ska bli såå roligt att se den igen :) can't wait!

Jag var helt mållös efter bion, har aldrig ryst så många gånger av en film. Så vacker och så känsloladdad, ljudet var helt grymt! Så snyggt gjort också, det såg fan så verkligt ut så det är nästan skrämmande.

Man sugs verkligen med i storyn. Den var inget annat än Breathtaking ;)


Vad sägs om de som hype? ;D

Jag hade enormt stora förväntningar på den filmen efter att alla andra hypat den så otroligt men ändå blev jag helt överraskad över hur bra den är, så jag tror inte man kan hypa den nog mycket.
Annars igår så var jag hos Britt-Marie en sväng innan vi åkte mot Örebro. Kom sen inte hem förns kvart över 10 typ så det var bara att varva ner i några minuter hos Britt-Marie och hämta upp Thea och sen vidare mot Tommys jobb och hämta upp honom.
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på faktiskt, är hos Britt-Marie nu och vi försöker söva Thea lite. Dags för hennes middagslur. Känner mig lite småhungrig så det blir nog något att äta som blir den första prioriteringen här. Tommy började jobba halv ett idag (fredag yaaaay) så han slutar klockan sju ikväll, skönt att få hem honom lite tidigare. Sen vet jag inte mer :) får se vad jag hittar på helt enkelt, nu ska jag gå och titta hur det går för lillfia. Hon verkar beklaga sig en hel del så hon är inte helt sugen på att sova riktigt än. Men hon är bra trött så snart så blir hon nog besegrad av john blund.
Återkommer sen!
Tjohej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar