onsdag 6 januari 2010

BURR!!!

-28 grader ute! vädergubbarna måste skämta nu, det här är ju löjligt. Svinkallt inne är det också, eldar på som tusan här så det är tur att man har en kamin iaf så att man kan hjälpa bergvärmepumpen lite iaf. Den verkar inte gilla när det är såhär kallt.
Röd dag idag är det också, trettondagen. Så Tommy är ledig idag :) har planerat att han ska få färga mitt hår idag också, börjar få sån utväxt. Det blir mörkbrunt igen, samma färg och märke som sist, gillade den så jag håller mig fast vid de :)
Tommy sitter just nu och matar i Thea lite yoghurt frukost ^^ sen ska hon strax gå upp och sova middag, hon orkar inte vara uppe så länge såhär på morgonkvisten.
Sen ska vi eventuellt till Britt-Marie och Toni och äta lamstek, Tommy talade nånting om det igår så vi får se om det blir så :) Annars har vi inte så mycket planerat idag, vill vara inne så mycket det bara går när det är sån här temperatur ute. Så bökigt att klä Thea också, hon blir som en stel michellingubbe och så får vi knappt ner henne i bilbarnstolen. Snart dags att köpa ny sån också, den hon har nu passar bra men när hon har full vinterklädsel på sig så blir det väldigt trångt i den..
Nu ska jag gå och fixa frukost för nu börjar jag känna av hungern :)
Återkommer senare.
Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar