onsdag 20 januari 2010

Snusa och sova.

MEGA GÄSP!

Det går inte att sova dagtid, jag fattar inte! Har nu legat inne i ett mörkt sovrum bredvid Thea när hon sovit och försökt sova själv men icke. Totalt omöjligt..
Får verkligen hoppas att hon ska sova i natt annars blir det inge bra.
Just nu inväntar jag att Tommy ska sluta jobbet så att jag kan åka och hämta honom, en timme kvar nu tills jag kan röra mig mot Bryggeriet.
Imorgon skulle jag behöva iväg och väga skruttan också, hon blir ju 8 månader på fredag :) så det börjar bli dags för invägning. Får se dock hur natten blir först och främst..

Känner mig konstant sugen på nånting, det stör mig så otroligt. Vad jag än äter så stillas inte detta mysteriska sug. Är det nikotinsug jag känner av tro? fast jag slutade för över ett år sen med snuset.. Det påminner starkt om snus-suget men det är ju så sjukt om man ska ha suget kvar fortfarande. Slutade snusa i slutet på september 2008...
Jobbiga med de är ju att jag går och skåpäter och äter massa onyttigt för att stilla mitt sug, som inte kan stillas! har slutat köpa godis nu dock sen en tid tillbaka så det blir mest att jag äter massa små matbitar och sånt..
Jaja, nu bladdrar jag på om en massa ointressant blaj bara. Ska gå och titta vad skruttan gör för nåt. Ja återkommer imorgon.
God natt och sov gott! *I hope I will*
Kram.

3 kommentarer:

  1. nikotin sug kan sitta kvar länge vet min mamma rökte innnan hon fick oss alla barn (äldsta 30år) å hon kan fortfarande känna sug efter en vigg efter kaffet ......otäckt

    SvaraRadera
  2. Jasså, ja det är säkert det där jävla snuset som spökar då! *morr* Svårt att sluta äta sötsaker och annat gott när man känner sig sugen på ALLT ^^

    SvaraRadera