fredag 21 augusti 2009

Babyvakt.

Har beställt en Babyvakt nu :) Är nästan ett måste om Thea ska få kunna ligga och sova lite i lugn och ro på dagarna utan att vi ska behöva vara låsta till det rummet så att säga.

Det blev en Vision Nova:



Kostade en del men man vill ju gärna ha någonting som fått bra betyg och som man kan lita på :) Sen är det ju lite småroligt med en kamera så att man kan se henne, känns också som en extra trygghet. Känner mig piggare idag från förkylningen, men det är inte helt bra ännu. Vill att det ska gå över nu.. Thea är iaf mycket bättre, hon är nästan helt frisk skulle jag vilja påstå. Lite snorig till och från fortfarande men inte alls grinig som hon var förut. SKÖNT!
Det enda positiva ifrån denna förkylning är att jag har gått ner 1,6kg på en vecka ;) och lyckades (med lite envishet) att få på mig och knäppa ett par av mina Jeans :D Dock sitter dom lite väl åt för att användas men snart så \o/

Toni är här och hjälper Tommy att spika dit lister i vardagsrummet just nu, och Thea ligger i mitten av rummet och gosar på sitt fårskinn. Vet inte vad vi ska göra idag faktiskt, ta det lugnt antar jag. Är lite småhungrig så ska nog börja fundera på vad vi ska ha för mat :)

Sååå.. nu= matdags!
Återkommer sen :)
Tjohej!

1 kommentar:

  1. Det är skönt att både du Ullis och Thea frisknat på er. Tur när det inte blir så långvarigt alla fall.

    Babyvakt är säkert bra för er att ha då ni har två våningar. Och Thea kommer att få sitt rum uppepå och ni kanske sitter i vardagsrummet och ser TV eller nått.

    Önskar er en trevlig kväll. Är lite trött efter att varit i Grängesberg på Antikrundan hela dagen nästan, men det var spännande och roligt att vara där, fast man fick ju stå i kö väldigt länge.

    Kram från oss/ Britt-Marie & Toni

    SvaraRadera