söndag 2 augusti 2009

Nattskift å filmtittande..

Sitter här och tittar lite på king of queens för tillfället. Snart går Tommy på nattskiftet (börjar klocken 22:00) *suck* så ikväll blir första natten som jag får sova ensam med Thea, hoppas det kommer gå bra. Lite orolig är man ju självklart, så att hon inte kommer få nå kolikanfall och ligga och skrika i timmar. Men men, hon somnar väl till slut oavsett så. Just nu är hon ju snäll iaf ^^ ligger i pappsens knä och sover så sött så.
Sen är Torbjörn, Punch och Budda här. Dom har köpt med sig chips å dip och tagit med sig en film så det blir väl lite filmtittande sen när Tommy gått till jobbet. Skönt avslutande på helgen helt enkelt.

Kan inte bestämma mig riktigt för vilken mall jag ska köra på bloggen, så jag provar runt lite så får vi se om det är någon jag fastnar speciellt för. Denna blåaktiga var ju rätt fin faktiskt, få se om den håller ;)

Aja, vara lite social och så kanske.
Hinner nog (kanske) inte blogga nå mer denna dag så god natt på er :)

2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Skall hålla tummarna för att lilla gumman sover gott i natt, så att även du Ullis får sova. Förstår att det känns lite ovant nu när Tommy gör sitt första nattskift efter sedan Thea föddes.Men det går nog bra skall du se.

    Måste också säga att rummet blev väldigt fint, nu när ni fått TV bänken på plats också.

    Vi ses och hörs!
    B-M och Toni

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!
    Det går nog jättebra, skulle hon skrika så vet du ju vad det är, du får lägga dig på rygg med henne på magen ska du se att det blir bra :) Sov gott bägge två, kram mamma

    SvaraRadera