onsdag 12 augusti 2009

Lite bilder från gårdagen

Tog lite bilder igår på Mamma och Pappas "nya" look i hemmet :) Här ser man öppningen dom gjorde, dom slog ut väggen mellan vardagsrummet och köket så att det blev en öppen planlösning. Igår blev det klart, det tog två dagar ^^ så det var snabba bud, det enda som fattas nu är en köks-ö som ska stå där det lilla bordet med stolar står som man kan se skymta längre bort i bilden :) Jag ÄLSKAR köks-öar så liite avundsjuk är man ju allt ;)

Sedan passade jag på att ge babybjörn bärselen ett nytt försök (förra försöket gick inte alls bra då Thea bara grät) och denna gång gick det lysande! hon trivdes som fisken i vattnet i bärselen och somnade till slut ^^ Hon älskar när man bär runt på henne så att hon gillade bärselen var ju nästan för bra för att vara sant, det blir annars rätt tungt för armarna att gå runt å bära på henne ;)

En bild tagen från mina "ögon" när hon är i bärselen :)
Bjuder även på en bild på en av Theas favoritsysselsättningar, att få "flyga" ^^ hon blir helt hypnotiserad av när pappsen bär henne på det här viset, så fort han sätter sig eller lägger ner henne så börjar hon gråta och vill upp igen :p Rätt så tungt att bära så här vill jag lova! Så det är inget att rekommendera att börja bära dom såhär för gillar dom det så får man göra det jämt! ;) Fast å andra sidan så ser det ju rätt så roligt ut och det är ju också rätt kul att roa dom små liven :)

1 kommentar:

  1. Hejsan !
    Vad fint det ser ut att bli hemma hos dina föräldrar. Skall bli roligt att få åka dit och titta när det blir helt färdigt.

    Och söt är lillgumman på sina flygturer i pappas armar. Hon var ju för go idag med då hon satt i mitt knä och det där första lilla skrattet börjar på att komma.
    Nu åker vi ju till Oxelösund några dagar och jag kommer att sakna lilla Thesan, ja , er med förståss. Du får ge Thesan en kram varje dag när vi är borta från farmor & Bonus farfar. Längtar redan och då har vi inte kommit iväg ännu.

    Nu skall jag sätta mig och beställa några nya foton som är tagna, ja på vem tror du/ni?

    Ha det gott och sköt om er!
    Kram från oss B-M & T

    SvaraRadera