söndag 23 augusti 2009

Ze Rezult!

Då var man brunett numera då :) Lär göra en omfärgning då det inte blev helt jämt fördelat -.- Men annars blev jag nöjd. Har precis kommit hem från Toni och Britt-Marie, åt helstekt fläskfilé med potatis och kantarellsås, mmmmm det var inte dumt alls ;) Var ut en sväng idag och plockade lite mer svamp, så sammanlagt med skörden från igår så har vi säkert fått ihop runt 10L utan att överdriva, helt sjukt vad svamp det finns i skogarna nu! Så ut med er och plocka lite utav skogens guld nu medans det finns gott om det ^^
Nu sitter Tommy och Torbjörn på övervåningen och spelar tråkiga Phantasy Star... Suck.. Hoppas dom blir klara med skiten snart så att man kan hitta på nå annat kul om dagarna.
Ikväll börjar Tommy jobba klockan 22 igen.. Nattskiftsvecka nu, blääää! Hoppas Thea blir snäll ikväll, hon har inte varit så jätteglad dom senaste nätterna. Tror det är tandsprickningen som är boven bakom dramat. Idag har hon dock varit ovanligt glad och snäll så kanske har jag tur ikväll ^^
Nu ska jag sitta ner och fundera på vad jag ska hitta på medans grabbarna spelar.. städa i köket kanske? bah, fan så trist.. Aja, något lär jag väl kunna göra iaf.
Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar