söndag 16 augusti 2009

Sjuk!!

Jag har blivit förkyld :( öm i halsen och snorig, och det har bara blivit värre under dagen. Suck vad trist.. Känner mig helt färdig, hoppas verkligen inte detta håller i sig nu :/
Som tur är så ska amningen vara rätt så säker mot smitta, hon får bra antikroppar genom mjölken och klarar sig på så sätt. Förhoppningsvis så blir hon inte smittad, man får vara noga med handhygienen och hålla tummarna. Är nog ingen höjdare med en förkyld bebis direkt.
Har varit hemma hos Torbjörn och hjälpt honom bygga ihop en datamöbel, det tog sin tid och efter det så åkte vi hem och gjorde kebab i pitabröd. Smaskens! Just nu gör jag ingenting, Tommy och Torbjörn sitter där uppe och spelar Phantasy Star och jag funderar på om jag antingen ska lägga mig här i soffan och titta på Sex and the City eller om jag ska gå upp till dom och lägga mig. Blir nog sex and the city till att börja med och sen får vi se helt enkelt.
Imorgon kaaanske jag får mascaran ^^ fast får nog vänta tills jag blitt frisk innan jag provar på den, nu hörde jag nog ett gevärsskott i fjärran. Var nog ett rådjur som slog i backen.. Rådjursjakten började ju idag, håller tummarna att pappa ska få skjuta :)
Sen så har jag köpt ett par förpackningar hårfärg från Swarzkopf eller hur dom stavar det, det blir mörkbrunt! Får se när jag vågar ge mig på och färga också ^^ har förvisso haft mörkbrunt förut men ändå. Tänkte eventuellt göra ljusare slingor sen också så att man får lite variation i
färgen, blir nog bra :)
Nu ska jag ta och vila mig framför sex and the city. På återséende :)




Passar på att bjuda på ett par bilder på vår älskling som jag tog tidigare idag hemma hos Torbjörn :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar