måndag 31 augusti 2009

Slut på helgen.

Då var ännu en helg förbi, ush jag ogillar verkligen måndagar. Särskillt dessa måndagar då Tommy går eftermiddag för då kommer jag sitta som ett fån hela eftermiddagen/kvällen utan ett skit att göra! suck..
Igår så var vi iväg till Britt-Marie och Toni och åt köttfärslimpa, sedan åkte vi hem och Torbjörn följde med å spelade phantasy star med Tommy.
Efter det så åkte vi en tur till Storå och hälsade på mamma & pappa, sen blev Thea trött och ledsen i vanlig ordning så tog vi och styrde bilen hemåt :)

Nu är Tommy ute och klipper gräsmattan, tro mig.. Det BEHÖVDES! Det var nästintill så att man skulle behövt lie för att slå ner gräset :( Vi är så urdåliga på det där.
Ja just ja, igår beställde jag Wii Sports Resort! :D Så imorgon eller övermorgon dimper det nog ner i brevlådan ^^ Det ska bli såå roligt :)
Nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen :P har legat å drönat allt för länge nu..
Återkommer garanterat senare då jag antagligen kommer bli uttråkade flera gånger om medans Tommy jobbar ;)

Mors!

1 kommentar:

  1. Helgerna går fort, det är så sant. Toni har ju börjat jobba idag, " allt har en ände utom korven som har två" brukar man ju säga. Det har även känts lite tom här hemma idag. Men jag tog mig en promenad på ca 40 min och så har jag rensat i lite skåp. Usch, vad mycket man spar på sig.
    Du vet vart vi finns, var aldrig rädd för att fråga om hjälp eller så. Kanske du och jag kunde ta en promenad någon dag om det är fint väder. Ta med Thea i vagnen.
    Har tänkt åka upp till Rusta i Ludvika någon dag, du kanske har lust att hänga på?

    Ha det gott och kram till Thea från farmor!

    SvaraRadera