tisdag 4 augusti 2009

Nattuggla.

Kommer bli en nattuggla nu när Tommy jobbar natt, det är så trist att lägga sig ensam så jag sitter hellre uppe och chattar eller läser på internet ^^
Thea har varit lugn nu under kvällen, Tommy lade henne i vaggan innan han gick till jobbet och där har hon sovit resten av kvällen. Precis flyttat upp henne till sängen nu så får se om hon vaknar till och ska ha mat eller om hon tänker sova vidare, hittills så verkar hon sova iaf. Hon var såå trött här jag flyttade henne, öppnade inte ögonen en gång. Så det blir väl till att mata henne vid 4 tiden igen eller nå som förra natten. Hon åt senast klockan 21:00 typ så senast 4, längre än 7 timmar har hon aldrig varit utan mat förut. Det brukar vanligast vara runt 5 timmar under natten så hon kanske väcker mig vid 2 tiden...
Kommer bli sååå skönt när hon slutar med nattmålen! jag längtar riktigt efter att få sova en hel natt.

Det blev ingen smörgås eller friterat, orkade inte ^^ men det går ingen nöd på mig, fortfarande runt 20kg som ska bort så ;)
Tror jag ska kolla lite film nu och se om jag blir sömnig, har blivit så beroende av att ha tv'n igång när jag ska lägga mig så jag vet inte hur jag skulle klara av att somna utan den. Det skulle nog ta sin tid att avvänja mig från det iaf ^^
Släkten är värst får det bli, det är en skön sovrulle.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar