tisdag 18 augusti 2009

Förkyld

Fortfarande sjuk som tusan, helt slut. Man känner sig så orkeslös :( Thea har börjat tugga på fingrarna, hon är även rätt gnällig av sig. Kanske kliar det i tandköttet eller så utforskar hon bara sina fingrar. Torbjörn och Tommy sitter och spelar Phantasy Star, jag sitter här bredvid på golvet och surfar lite.
Idag blir det väl tv tittande hela dagen och piano i soffan. Har kollat klart på King of Queens alla 9 säsonger nu. Ska fortsätta titta på säsong 2 av True Blood idag tror jag. Väldigt mysko serie men den är rolig :)
Det känns så konstigt att ha fått mens nu.. Har ju inte haft det på typ mer än ett år och då hade jag också mensvärk! Nu har jag ingen mensvärk alls, det är helmysko. Förut brukade jag ha jätteont första dagen och sen molande småont resten av dagarna, men nu ingenting.. Så det är ju rätt nice :) Men fortsätter det såhär så kommer det ju bli svårare att förutspå när mensen ska komma då jag inte känner nånting..

Nu lär jag dra och snyta mig och sen ska jag fundera över vad som finns att äta för jag är vrålhungrig!
Tjingis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar