söndag 16 augusti 2009

Söndag.

Sitter just nu och tittar lite på King of Queens, efter en härlig natt! Thea sov hela 6½ timme :D såå skönt! Hon bökade lite vid klockan 6:30 men sen somnade hon om igen, så i natt har man sovit som en gris. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, vädret är ju totalt värdelöst! Äta mat ligger nog allra närmast på "to do list". Tommy har precis avverkat 5.50min på crosstrainern så han sitter här bredvid och flämtar ^^ Tror inte jag klarar en minut ens, jag har nog den sämsta konditionen någonsin! Men det ska det bli ändring på. Har lånat Punch's BMW idag, han och Torbjörn behövde låna volvon till Ikea. Inte mig emot ^^ 300hästkrafter är alltid roligt att leka med :D Den är såå rolig att köra, man sitter konstant med ett fånigt léende på läpparna :) Nu ska jag koncentrera mig lite på serien. Här kommer ett par bilder från gårdagen :)

Crosstrainern har fått sin plats i vardagsrummet :)
Gottade till det med Moa & Andreas, det blev kräftor, västerbottenpaj, vitlöksbröd och ostbricka :) jättetrevligt och jättegott ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar