onsdag 5 augusti 2009

gäsp..

Börjar bli lite småtrötter nu, har inte gjort så mycket alls. Thea fick lite mat för en timme sen och sen har hon sovit som en gris ^^ trevligt att man kan göra en sån liten person helnöjd.
Sitter och hänger på facebook samt läser lite olika bloggar och så har jag "Mean girls" igång här i bakgrunden, inte följt den direkt så tänkte starta om den och lägga mig ner å slötitta lite.

Jag är så vaansinningt sugen på att åka å köpa ett par skor så det är inte klokt! Det fínns så mycket fina skor att köpa nu tycker jag, å så skulle ja vilja in handla en crosstrainer nuu så att jag kan börja jobba på att få tillbaka min gamla kroppsform igen för den nuvarande är jag inte direkt nöjd med -.-
Jag vill kunna sätta på mig mina favorit jeans igen *snyft* gå runt som en mjukisluffare är ingen hit, men antar att jag får göra det ett tag till. Det tog ju ändå 9 månader att samla på sig fläsket så det kan ju lika gärna ta 9 månader att bli av med det.. Aja..

Nästa helg ska vi nog köpa en crosstrainer, ska iaf åka till marieberg och kolla vad dom har att erbjuda. Förhoppningsvis så har dom några stycken där som inte är alltför dyra.

Nejfan, nu avslutar jag detta inlägg och gosar ner mig bredvid vår goa lilla tjej istället och kollar lite film :)

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar