fredag 7 augusti 2009

Fredag wiihoo!

Då var det äntligen fredag! Tommy ligger och sover och jag blev väckt klockan 08.00 av lillskruttan som helt enkelt inte nöjde sig med att jag låg och sov *gäsp*
Så jag steg upp och tog med henne bort till Britt-Marie, så där sitter vi nu och har precis fått lite frukost :)
Vi har ju nattat henne varje kväll den här veckan runt klockan 21:30 så inte såå konstigt att hon inte vill sova så länge på morgonen :) Jobbigt när man blir väckt men skönt sen när man vaknat till och inte har sovit bort halva dagen ;)
Ännu en dag med sol blev det, otroligt skönt ute även om det är tidigt på morgonen. Det blir nog värmebölja idag skulle jag tro..
Mamma och Pappa ska komma upp till Kopparberg ikväll och grilla hemma hos Britt-Marie och Toni, så där hamnar väl vi också skulle jag tro :)
Nu ska jag vara lite mer social här, men jag återkommer lite senare :)

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar