torsdag 13 augusti 2009

God morgon!

Ny dag, nya äventyr.. Eller inte. Har precis slängt in lite vitlöksmarinerad fläskfilé i kylskåpet som ja tänkt grilla lite senare :) Göttans! Just nu gör jag inget speciellt, tar det lite lugnt och kollar på när Tommy spelar nå rollspel på ps3'an. Är så sugen på att köpa ett nytt spel till den med vet inte vad, det finns ju inte direkt något lockande på marknaden just nu tyvärr..

Undrar vad man ska hitta på idag för något, igår var jag ju hemma och tittade på Sex and the City hela dagen.. Vore kul att åka iväg och hitta på något idag, kanske hälsa på min käre bror? Aja, det visar sig helt enkelt ^^
Imorgon är det lönedag för Tommy :) Får hoppas på en fin lön så att det blir Crosstrainer köp till helgen, can't wait. Är så sugen på att börja träna på en sån.

Man ska ju även äta nyttigt och så medans man tränar men jag är så satans dåligt på sånt, har aldrig behövt brytt mig om vikten under hela mitt liv. Alltid kunnat äta precis vad som helst och inte ökat ett skvatt i vikt, perfekt ämnesomsättning :) Men nu efter graviditeten så vettefan.. Är lite orolig att min vanliga ämnesomsättning ska ha blivit rubbad eller nå, ligger på 68kg nu och min normala vikt är 52 typ >_<
Återstår att se :)

Nu har jag svamlat på alldeles för mycket om ointressanta saker som bara snurrar runt i huvudet på mig ^^ Hoppas min Mascara dyker ner i postlådan idag förresten! Posten kommer ju tyvärr inte förns runt 13-14 tiden så det dröjer en stund innan jag får gå och titta -.-

Nu ska jag kolla lite mer på King of Queens med Tommy och sen är det dags att starta grillen, återkommer senare :)

Tjing!

1 kommentar:

  1. (svar)
    Hej!
    Jag hoppas att det är tillfälligt illamående, som inte tänker stanna kvar länge! :)

    Har ni spelat Final fantasy? Det är ett riktigt bra spel! :)

    Kram /Hanna

    SvaraRadera