tisdag 11 augusti 2009

Storåbesök även idag.

Sitter för tillfället hos mamma och pappa och surfar litegrann, samt beundrar utsikten över deras nya vardagsrum/kök. Dom har slagit ut en vägg och gjort en öppen planlösning, blev en stooor skillnad! Köket ser helt enormt ut, kanonfint :)

För övrigt så har vi varit iväg och vägt lilla gumman idag på BVC, det gick jättebra :) hon växer som hon ska vilket är roligt såklart :) Såhär ser hennes tillväxtdiagram ut för närvarande :)

Nyfödd 2875g, 47cm lång
4 dagar 2755g, -
1v 6d 3115g, 49cm
2v 6d 3310g, 52cm
3v 5d 3550g, 52,5cm
6v 4d 4100g, 53,5cm
8v 4d 4475g, 56cm
11v 4d 4940g, 57,5cm

Så det ser finemang ut! hon växer så det knakar lilla tjejen. Lär dra till affären och handla något att äta nu inom en snar framtid, jag är sååå hungrig!
Har börjat gjort lite magövningar nu, för att bli av med graviditetsmagen. Är såå less på den där jävla påsen som hänger där nere, ser ut och känns som en stor degklump bara, ush!
Ska iväg till helgen kanske och köpa en crosstrainer, och så tänkte jag dra ner lite på godsakerna vi äter för den sista tiden har det blivit ovanligt mycket onyttigt :) Så förhoppningsvis så ska man återgå till sin vanliga kroppsform om några månader.

Nu ska jag vara lite mer social här tänkte jag. Men jag återkommer senare kanske :)

Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar