fredag 14 augusti 2009

Storå

Sitter just nu i Storå och talar lite med mamma och pappa, har precis kommit hem från Örebro. Jag och mamma tog en sväng dit och köpte en crosstrainer :D


Visade sig att Tommy inte hade någon lust att åka till Örebro i helgen (what a shock!) Så efter lite snack om saken så bestämde jag och mamma oss för att åka in idag istället. Åkte in till Mariebergs centrum och hittade det vi letade efter när vi kom in på Inter Sport, visade sig att dom hade fått in 3st Energetics i onsdags. Kalasbra! Så nu ligger den ute i bilen och bara vääntar på att få komma hem och bli ihopbyggd :) Här ska trampas, fan va roligt det ska bli att prova på den.
Det blev ingen Mascara idag :( Brevlådan var tom.. Så får vänta tills nästa vecka på att få den *suck* hatar att vänta... Jag som verkligen trodde att den skulle komma idag så att jag fick prova på den lite nu under helgen :) men men... Inte mycket att göra åt den saken.
Tommy slutar inte förns klockan 22 ikväll, morr.. Fattar inte varför dom ska jobba så länge på en fredag! det är ju inte klokt! :( Så jag tänker spendera min kväll här i Storå och sen åka hem lagom till han slutar. Nu ska jag vara lite mer social plus att Thea har tröttnat på att sitta i babysittern nu. Börjar "låtsas-gråta" och vill komma upp :p

Trevlig helg på alla! Återkommer kanske senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar