torsdag 27 augusti 2009

Händelselös dag.

Har inte skrivit nå inlägg idag då denna dag har varit såå händelselös ^^ Tommy iväg till tandläkaren vid middagstid och jag tog en sväng till Britt-Marie och Toni. Sedan kom Tommy dit och vi åt lite köttfärssås med spaghetti. Hämtade även upp Torbjörn från jobbet och körde dit honom så att han också fick lite mat i sig ;)
Efter detta så åkte vi hem igen och sedan satt Tommy och spelade Dead Space medans jag satt bredvid vid lilldatorn och surfade litegrann samt kollade på när han spelade.
Thea har varit rätt så glad idag, sovit rätt så mycket. Hon var väldigt ledsen hemma hos Britt-Marie en sväng men förutom det så har hon varit nöjd :)
Just nu ligger vi allihop uppe i sängen och ska strax titta på några avsnitt av The Big Bang Theory, Thea snackar lite med Tommy medans jag skriver detta. Hon är så söt! otroligt pratglad på kvällarna, hon riktigt skriker ut ljuden till och från ^^ låter så roligt.
Imorgon är det fredag igen, äntligen. Fredagar är såå bra! alla jobbar sista skiftet för veckan och är i princip alltid nöjda och glada :) får se vad man hittar på imorgon, jag skulle vid närmare eftertanke behöva ta en tur till Ikea men vet inte om jag orkar. Har ingen lust att åka dit själv heller.. Får se vad som händer, Tommy och Torbjörn ska tydligen spela Phantasy star imorgon *urk* får hoppas att dom inte spenderar hela dagen framför det där tråkiga spelet, i sånt fall vet jag inte vad jag ska ta mig till! Kommer väl svimma av ren tristess^^

Nehepp, sätta lilldatorn på laddning och starta upp serietittandet kanske :)
Återkommer imorgon!

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar