måndag 10 augusti 2009

Måndag eftermiddag

Åkte ner till mina föräldrar i Storå efter att ha kört Tommy till jobbet. Dom hade börjat göra om i huset och slagit ut en vägg, så det såg rätt så annorlunda ut :) Men bra blir det! Senare på kvällskvisten så beställde dom en superkebabpizze från närmaste pizzerian, och det var fan den största familjepizza jag någonsin har sett! helt SJUKT stor var den ^^ Vi var 6 personer på den men ändå blev det kvar en bra stor bit som jag tog med mig hem till Tommy.
Nu har jag hämtat hem Tommy från jobbet och sitter uppe i sängen och ska precis till att titta lite på King of Queens innan det är dags att sova :)



Tog lite bilder på den enorma pizzan samt några på Thea :)

1 kommentar:

  1. Hållå!
    Oj,vilken PIZZA, dem var enormt stor.
    Det rustas lite här och var nu hör jag. Toni håller ju på med golvet här där vi har datorn står. Men han måste ha hjälp av någon av grabbarna att lyfta av dörren här, annars kan han inte fortsätta. Nu har han en sväng för att hälsa på sin gamle far. Jag håller på att tvätta badrumsmattor.
    Lite mulet och grått idag. Men ibland kan det faktiskt vara skönt med en mellandag. Det skall bli kul att få se dina föräldrars kök när det blir klart.

    Thesan är söt som vanligt på fotona du sätter in. Kram till lillgumman
    Vi hörs och ses!
    Kram/Britt-Marie

    SvaraRadera