måndag 19 oktober 2009

Bajs router.

Försökte febrilt igår att lägga in ett inlägg från mobilen när jag hade lagt mig, men det ville sig INTE! våran router börjar på att lägga av så jag kunde inte komma åt nätverket alls. Så det blev inget :( Får hoppas att jag får mitt halebop kort snart så att jag kan få deras internetinställningar till telefon, har ju bytt från telia till halebop men har fortfarande telia kortet i och det verkar inte vilja gå så bra att få några inställningar för internet då..

Igår så var vi iaf hos Britt-Marie och Toni och åt lite mat, utöver det så var det en rätt så lugn dag. Thea var på rätt så dålig humör hela dagen.
Vi gick och lade oss samtidigt som Thea, dvs runt halv åtta. Tommy ville somna tidigt då han skulle gå förmiddagsskift.

Just nu sitter jag i vardagsrummet och väntar på att Thea ska somna, hon ligger borta i vaggan för sin middagslur och man hör fortfarande hur hon ligger där å tuttar på nappen ;) Annars idag vet jag inte vad jag ska hitta på, Tommy kommer hem strax efter halv tre men fram tills dess... Vad ska man göra? Går ju förstås att städa och vara rejält duktig men det orkar jag inte! är fortfarande lite förkyld men det börjar iaf ge med sig, samma gäller tån. Har knappt ont i den längre, ska snart gå upp och ta bort kompressen som jag haft på över natten och se hur tån ser ut egentligen. Förhoppningsvis har svullnaden gått ner iaf.
Jag är såååå sugen på att åka till Örebro också! men det finns inga pengar än :( en vecka till så får jag pengar, tills dess blir det till att snåla lite med pengarna. Suck.. Jag hatar att snåla med pengar ;)

Nu ska jag gå upp och kolla tån, jag återkommer senare.
Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar