måndag 19 oktober 2009

Lugn måndag.

Idag har vi varit hos Britt-Marie och Toni större delen av dagen, jag åkte dit redan innan Tommy slutat jobbet. Thea var lite grinig här hemma så jag passade då på att åka en tur med bilen och hamnade då hemma hos dom. Sen efter bilturen så har hon faktiskt varit ganska glad idag. För övrigt så har vi inte gjort så mycket mer, tagit det lugnt mest. Tog oss en lång varm dusch hemma hos Britt-Marie, det är såå skönt att kunna stå och bara låta varmvattnet spola över en utan att oroa sig för att det ska ta slut på varmvatten som hemma ^^ fördelen med att bo i lägenhet skulle jag tro, kunna duscha hur länge man vill ;)
Just nu ligger vi uppe i sängen, försöker i vanlig ordning få lilldamen att sova men än så länge har vi inte lyckats. Hon ligger och gör pruttljud med munnen och vevar på med dom små fötterna samt vänder sig om till mage hela tiden ^^ hon har kommit på tekniken med det så nu måste man ju vända sig om så ofta man bara kan såklart ;)
Tror hon är ganska trött dock så snart borde hon faktiskt somna..
Min tå har för övrigt blivit bättre, visst gör det ont fortfarande i den och den ser ut som skit men det är mycket bättre än vad det har varit så jag antar att det håller på att läka :) jag ger det iaf några dagar till, blir det sämre eller nå så får jag väl gå iväg till vårdcentralen (läs cykelverkstaden) här. Men förhoppningsvis ska jag väl slippa nu när det har blivit bättre, så länge det gör mindre ont så borde det ju iaf vara ett gott tecken tycker jag.

Nu ska jag bädda ner mig hos mina älsklingar och gosa lite/titta på tv. Men jag bjuder på några bilder som jag tagit dom senaste dagarna på lilltjejen med min nya mobil. Riktigt nöjd med bilderna faktiskt, den tar kanonfina kort :) Ska snart ta och beställa lite foton till albumet här hemma, alltid kul att ha något som inte är digitalt att bläddra i och titta på ;)

God natt och sov gott!
Kram!



1 kommentar: