fredag 16 oktober 2009

Vanligt datorinlägg.


Tänkte att jag skriver ett vanligt inlägg från datorn också :) Filmen som jag lade upp verkar inte funka(?) eller så är det så att det tar sin lilla tid för den att läggas upp även om det ser ut som det är klart via telefonen. Vi får se helt enkelt vad som händer, förhoppningsvis går den att se på inom kort :) Lägger till en bild på själva telefonen också ifall någon inte vet vilken det är.
Telefonen funkar som sagt ypperligt bra, är verkligen positivt överaskad över hur bra touchskärmen är och hur snabb telefonen är. Sen kameran är ju helt överdrivet bra ;D

För övrigt så ligger Thea och sover nu efter mycket krångel och gråt, hon ville verkligen inte komma till ro ikväll. Bara grät och grät och grät.. Till slut nu efter en timme kanske så somnade hon ääntligen. Så nu ligger hon och sover så sött så. Tommy och jag sitter i källaren, jag leker med min mobil och har grejat med att få igång mobilbloggning och Tommy sitter bredvid och spelar Aion.
Annars idag så har vi varit hos Britt-Marie och Toni och ätit älgsteken som jag nämnde tidigare, det blev älgstek med potatisgratäng och trattkantarellsås. GISSA om det var smaskigt! En riktig höstmiddag. Kanontrevligt och kanongott, vi fick med oss lite hem också som jag börjar på att bli lite sugen på just nu ^^ Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på riktigt, har inte bestämt något speciellt.. Hoppas att min stortå känns bättre då, den är inte speciellt glad nu.. Gör dock bara ont om jag kommer emot någonting, annars ser såret i sig väldigt rent och fint ut så jag tycker att det BORDE läka snart..
Förkylningen är bättre, är snorig som fan men hostan börjar försvinna *äntligen* är trött på att vara sjuk nu :p
Nu ska jag sätta min telefon på laddning för den ligger här och blinkar rött den stackern ;) sen ska jag kanske hoppa ut i spelet en sväng eller värma lite mat, vi får se.
God natt och sov gott!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar