måndag 5 oktober 2009

Kyrkis och trött resten av dagen.

Vaknade av att jag fick ett meddelande av Moa om att hon och Cattis skulle till Kyrkis och hon undrade om jag ville följa med, vilket jag gjorde :) runt halv nio gick vi iväg. Thea var trött där som vanligt men denna gången lyckades jag göra gipsavtrycken! äntligen :D Som jag har väntat, hoppas dom blev bra.
Sen har jag varit megatrött resten av dagen, Thea sov jättebra på natten så jag vet inte varför jag var trött.. Huvudvärk har jag också haft så dagen har inte varit någon höjdare direkt.
Tommy gick upp redan vid halv tolv så han har varit trött som en zombie hela dagen men inte kunnat sova alls knappt då Thea varit vaken och vägrat sova.
Nu har han gått iväg på andra nattskiftet, hoppas han sover bättre imorgon. Han behöver verkligen det. Thea ligger här bredvid och håller på att somna, hon sover inte fullt så djupt ännu så jag försöker vara tyst som en mus.
Imorgon blir det nog en lugn dag iaf. Ska försöka ta igen mig lite och bara slappa tänkte jag..
Nu ska jag fortsätta kolla på "The Step Brothers" och avsluta det här inlägget så att jag inte väcker Thesan med den ljusa skärmen samt allt knapptryckande ;) Ska försöka skriva ett inlägg på dagen imorgon istället, svårt att göra det den här tiden då man helst vill vara så tyst som möjligt. Så jag återkommer imorgon :)
God natt och sov gott!
Kram.

1 kommentar:

  1. Hoppas gipsavtrycket blir bra. Det skall bli roligt att få se dem sedan.

    Sedan önskar jag dig och Thea en God Natt! Hoppas ni får sova riktigt bra.
    Hoppas själv med på att få sova bra, det har varit lite si och så med det ett tag nu. Gick upp vid 6 i morse.
    Så nu skall det bli sängen för mig! Läsa lite en stund och hoppas på att somna fort sedan.
    Hoppas Tommy kan sova lite längre i morgon nu då.
    Kram/BM

    SvaraRadera