tisdag 27 oktober 2009

Förkyld bebis..

Då har lilltjejen blitt förkyld också, hon har snorat som tusan i natt och sovit jättedåligt. Inte lätt när man är så liten, tycker så synd om henne.

Idag har jag inte gjort nå speciellt alls, spelade lite Aion medans Tommy var hemma sen när han gick till jobbet så har jag antingen setat vid datorn eller gosat med Thea och försökt hållit hennes humör uppe. Just nu har jag precis gått och lagt henne och mig själv, får se hur lång tid det tar för henne att komma till ro ikväll med förkylning och allt. Hon har precis ätit iaf så det är ju alltid ett plus. Sen nu efter att hon blivit förkyld så verkar hon tycka att alla smakprover vi erbjuder smakar skit, till och med gröten som hon tyckte så mycket om häromdagen ville hon inte alls ha idag. Jaja, antar att det har med förkylningen å göra. Får väl prova igen sen när den är förbi.

Nu ska jag bädda ner mig och kolla på tv.. klockan är bara sju och jag ligger redan i säng, men vad ska jag annars göra? mina dagar är så korta så det är skrämmande.. Men det blir väl bättre sen när hon kommer till ro lättare och så antar jag, vill inte krångla med kamera och så nu när jag är ensam med henne. Då kan jag lika gärna lägga mig också, digital-tv'n är ju här uppe ändå så och det finns inte mycket annat att göra här ändå så.
Trodde min bror skulle komma bort idag och hålla mig sällskap/kolla på film, hade tänkt gjort isterbandsröra också men han dök aldrig upp. Så jag gjorde inte i ordning någon mat alls. TRÅKIGT! Vill bara att denna vecka ska vara förbi så att jag får ha Tommy hemma om dagarna/kvällarna, det är suger..

Nåja, nu är det tv-dags..
God natt på er och sov gott.
Kram.

1 kommentar: