onsdag 7 oktober 2009

Förkyyld!

Det blev inge mer inlägg igår då Thea var så arg under kvällen. Hon har sovit ruggigt dåligt i natt och vaknat till och från hela tiden och varit ledsen. Åt första halvan av natten varje timme och sen vaknade och grät däremellan. Jag börjar få ont i halsen också så jag är braaa trött idag alltså, ush.. Så tack och lov att Tommy var hemma! jobbigt om man hade varit helt själv när hon var sådär, lättare när man kan turas om..
Så det blev inge kyrkis idag för min del, vi behövde sova lite extra och ta igen oss sen vill jag inte dit ifall jag börjar bli förkyld, inte bra att utsätta dom små för eventuell smitta.
Just nu har Thea precis somnat i sin vagga, middagsluren. Får se hur länge hon sover nu, hon sov ju så dåligt i natt så det kanske blir ett par timmar iaf. Jag har precis varit ner till Ica och handlat hem lite nödvändigheter. Hoppas att jag inte blir sjuk nu :( Det bådar inte gott alltså med tanke på hur jag känner mig i halsen. Fan också..

Ska snart slänga ihop en äppelpaj tänkte jag, som ett litet mellanmål eller efterrätt. Det blir nog gottans :) Sen väntar Tommy på att jag ska komma och spela Aion med honom :p Så det blir väl något sådant planerat idag.. Äppelpaj, Aion, lite tv-tittande kanske och bara ta det lugnt..
Har inte kommit på vad vi ska äta idag heller, gick runt som en virrpanna på Ica och det slutade bara med en fläskytterfilé.. Får se vad man kan hitta på med den :)

Nu ska jag ta och gå ner till Tommy och höra om vi ska skapa pajen nu eller senare :)
Får se om jag skriver något mer senare, det beror helt på lilla damens humör ;)
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar