torsdag 15 oktober 2009

jääjää

Sitter och kollar på när Tommy spelar Super Metroid för tillfället, Thea är vaken och glad än så länge ^^ hon är för det mesta glad såvida man inte gör något enformigt.. Som att titta på tv, spela tv-spel osv ;)
Går man runt med henne eller leker så är hon nöjd. Idag har vi tagit det lugnt mer eller mindre, jag har varit iväg till ICA och Lådan en vända, köpte ett par 50cl flaskor till Sodastreamern på Lådan och lite mat på ICA. Sen har vi spelat lite Aion när Thea sovit. Imorgon hoppas jag att jag får min mobil, men det bästa är ju att inte hoppas för mycket, för känner jag posten rätt så tar det tid. Dom postade den idag klockan 14 (sa dom att dom skulle göra iaf) å det är ifrån Motala, har jag en jävla tur så får jag den men antagligen inte. Då får jag den på måndag iaf, men jag vill ju så gärna ha den imoooorgon så ja kan sitta å blippa med den i helgen *suck* only time will tell..

Nu skriker damen rakt ut här, inte gråter utan skriker. Hon vill inte sitta och titta på Metroid längre ^^ Så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, det är ju mörkt ute så man kan ju inte direkt gå ut men å andra sidan så är det alldeles snart dags för att sova. Får väl underhålla henne en stund till sen ska hon upp och lägga sig. Lite småhungrig är jag också, ska nog ta mig en titt i kylen efter lite kvällsmat.

Vi hörs imorgon istället, God natt!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar