torsdag 8 oktober 2009

Burr å host.

Ush för å vara förkyld, känns som om jag svalt en hink sand och så fryser man ju hela tiden. Än så länge så har Thea inte blivit smittad och jag hoppas att det får förbli så, inte roligt alls med en sjuk bebis. Idag har vi varit bort en sväng till Britt-Marie, passade på att duscha där.. Det är sååå skönt att bara kunna stå och dröna i en varm dusch utan att varmvattnet tar slut direkt ;) Riktigt härligt. Sen åt vi litegrann innan vi åkte hem.
Håkan, Tommys far, var här en sväng och hälsade på också.
I natt så har Thea sovit bra iaf, vaknat å varit hungrig ett par gånger. Sen vaknade hon framåt 4 och var pigg och låg å gurglade och hade ljud för sig bara men inget gråt :) Så det var ju lugnt ändå. Så länge hon inte vaknar och är ledsen så är allt bara bra, det är så jobbigt när hon bara gråter och inte kommer till ro..
Har även spelat lite Aion idag, men inte så mycket. Annars har det varit lugnt ändå..
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, kanske skapa en äppelpaj för idag tog blåbärspajen slut. Alltid gott att ha lite mums till kaffet hemma ^^ sen hade dom fina äpplen på Ica som jag köpt så det passar ju ypperligt då att göra lite paj :)

Har varit en rätt så händelselös dag idag, imorgon fyller våran gullrumpa 20 veckor! 20! heelt sjukt vad fort det går :) och om två veckor idag blir hon 5 månader... snart ett halvår. Galet :)

Nu ska jag varva ner lite i soffan innan vi ska ta oss upp till sängen för att natta Thea.
God natt å sov gott :)
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar