fredag 16 oktober 2009

Fredag!

Idag fyller gullrumpan 21 veckor ^^

Fick inte till någon bra bild på henne, tycker min telefonkamera bara blir sämre och sämre.. Har iofs tagit över 700 bilder med den men det tycker jag den ska klara ändå. Kollade nyss godssökning och min fina Satio var i Örebro klockan 5 i morse så kaaanske hinner jag få den idag :) Jag håller tummarna nu ^^
Tar med mig kollinumret till ICA senare efter klockan fyra så får vi se.

Annars planerat idag är faktiskt älgstek, skjuten av min duktige far, hemma hos Britt-Marie. DET ska bli gott, var så längesen jag åt älgstek nu. Ser verkligen fram emot det.
Thea har sovit duktigt i natt också :) vaknade en sväng mitt i natten och var pigg men hon somnade snabbt om igen. Klockan halv nio vaknade hon och började gurgla och göra massa ljud för sig :) hon har blivit så otroligt gosig på morgonen! har nu i morse legat å myst hur länge som helst, bara pussat, lekt och kramat om min lilla guldklimp. Otroligt mysigt :)

Nu ska jag käka frukost, återkommer senare!

Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar