fredag 9 oktober 2009

Lite bilder.

Tuffingen fyller ju 20 veckor idag så jag passar på att slänga in några bilder som vi tagit idag och igår :) Hon växer så det knakar, man hinner inte med riktigt. Jag har redan glömt bort hur liten hon var när hon föddes, tror att jag skulle få en shock om jag fick hålla i henne som nyfödd igen. Tänk om det fanns någon sorts helkroppsavtryck man kunde göra på dom när dom är nyfödda så att man alltid kan se hur små dom verkligen var. Det vore häftigt tycker jag :)




Bilderna är lite småsuddiga, lite synd. Men min mobilkamera börjar på att bli rätt så sliten tror jag. Men snart så kommer jag nog ha fått hem en ny mobiltelefon med superkamera :) Nämligen Sony Ericssons nya Satio med 12 MP kamera. Det blir inte dumt det, den släpps den 16:e Oktober och jag är såååå sugen på att förboka den så att den kommer i brevlådan.
Men vi får se hur det blir med det. Nu har vi precis lagt Thea i vaggan och tro det eller ej men det var inga som helst protester! helt otroligt ^^ hon måste ha varit kanontrött. Så nu ska jag gå ner i källaren en stund och spela lite med Tommy för sen bär det av till ICA för att hämta paket vi fått från Telia, det är den svarta digitalboxen samt deras ruckus grej som gör att vi kan se på digitaltv trådlöst och slippa den där jäkla nätverkskabeln genom hela kåken. Det blir grejer det! Men jag får se om jag skriver nå mer sen annars så blir det imorgon :)
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Lilla Thea gumman 20 V idag. En hälsning från farmor & bonusfarfar.

    Tycker inte det är länge sedan du & Tommy kom hem hit till oss och sa att ni skulle ut och äta för att fira att ni gått halva tiden i graviditeten 20 v. Och tänk nu är lilla gumman 20 v redan.

    Önskar er en fin Fredagkväll!
    Kram från oss

    SvaraRadera