söndag 4 oktober 2009

Snabbt inlägg.

Då har Tommy gått iväg på nattskiftet, jag ligger i sängen och kollar på film. Har fått Thea att somna så tänkte bara göra ett snabbt litet inlägg så att hon inte vaknar här bredvid av allt knapptryckande ;)
Hittills går det bra iaf, känns såklart lite ensamt.. Hoppas Tommy inte får för jobbigt att hålla sig vaken nu i natt, han ville lägga sig när jag lade mig strax före han skulle iväg så det bådar ju inte så gott direkt.
Nu ska jag fortsätta kolla på "på smällen" :) Jag återkommer imorgon, får se om det kanske blir lite kyrkis på förmiddagen beroende på hur Thea vaknar och så.
God natt på er och sov gott!
Kram.

1 kommentar:

  1. Hoppas du och Thea kan sova gott i natt och så håller jag tummarna för att hon inte vaknar allt för ofta under natten. Och hoppas jag och att Tommy inte blir allt för trött. Det är ju ett tag sedan han jobbade natt nu igen.

    Kram/ BM

    SvaraRadera