fredag 23 oktober 2009

Fredag!

Det blev tydligen inget mer inlägg igår, jag glömde bort helt enkelt..
Vi gjorde ändå inget särskillt. Moa, Catrine med sina små (Junie å Alice) var här och hälsade på under eftermiddagen så det var trevligt :)
Spelade inge Aion heller i princip, loggade bara på och kollade lite.

Idag vet jag inte vaaad vi ska hitta på, samma problem varje dag verkar det som ^^ man vet aldrig vad man ska göra. Thea sover sin middagslur för tillfället så jag har min vilostund just nu :) Tommy slutar tidigare idag (12:30) så vi får väl se om han har några roliga planer, känner jag honom rätt så skulle väl det vara att sitta nere i källaren och spela hela dagen :p
Kanske mysa till det ikväll med något gott? Vi får la se.

Vi skulle också behöva ta en tur in till "staden" och inköpa en ny trådlös router, för våran sjunger verkligen på sista versen nu. Tappar internet heela tiden! jag hjälper den snart med närmaste slägga...

Återkommer sen :)
Tjingeling.

2 kommentarer:

  1. Tack för vi fick komma! Det var super trevligt!)
    /Catrine

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul för dig med lite besök från andra mammor och bäbisar.

    Kram till er!
    BM/Farmor

    SvaraRadera