torsdag 15 oktober 2009

Hoppsan.

Glömde helt bort att skriva ett inlägg igår kväll, vi gjorde inget speciellt. Spelade lite Aion på kvällen. Thea somnade så duktigt också :) Hon är jättenära att lyckas vända sig från rygg till mage nu, det är bara en liten arm som hon lär flytta på så har hon lyckats. Den hamnar jämt under henne när hon vänder sig om.
Hon försökte till och med i sömnen i natt att vända sig om, och började smågråta och stånka när hon inte lyckades, lillgummsan. Så nu dröjer det inte förns hon lyckas :)

Natten har för övrigt varit lugn och skön, hon har bara vaknat för att äta fast en gång mitt i natten vaknade hon upp och var pigg och låg och hade ljud för sig en stund men sen somnade hon om igen av sig själv :) duktiga tjej!
Annars så besväras jag av nagelbandsinfektion -.- den vägrar försvinna! jag blir snart tokig. Har haft det i några veckor nu, har precis börjat behandla med spritomslag och nu ska jag ta och röra mig mot apoteket och köpa hem mer preparat för att få bukt med skiten.
Thea har precis blivit lagd i vaggan för sin middagslur, får se om hon går med på det ^^
Men jag återkommer senare :)

Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar