måndag 26 oktober 2009

Nageltråång..

Jag blir så jävla less på det här.. Varför kan inte min tå läka? smörjer med antibiotika och gör rent flera ggr per dag med bakteriedödande och använder kompresser. Men ingen skillnad, det blir bättre sen blir det sämre å så bättre osv. Förstår inte..
Idag är det sämre igen då, kan nog inte få på mig mina skor ens och Tommy går eftermiddag så han börjar jobba om lite mer än en timme. Så jag är fast här nu.. Kommer absolut ingenstans! livrädd för att ta kontakt med vårdcentralen för jag vill inte att dom ska skära bort min nagel *rysa* är så rädd för smärta nu sen min varböld togs bort på USÖ så jag blir helt skakig vid bara tanken på att sticka sprutor i tån. Läser om folk som haft nageltrång i över ett år, men det kan ju aldrig vara med infektion också? jag kan ju knappt gå.. Vore ju bra sjukt om man kunde ha så här ont i ett år, nej det kan inte stämma helt enkelt. Måste vara utan infektionen..
Den som jag inte blir av med..

Sådär.. Färdiggnällt från min sida, nu ska jag ta upp fötterna ur fotbadet och plåstra om min onda tå igen. Sen vet jag inte vad jag ska göra, räkna saltkorn ur saltkaret kanske?

Återkommer senare.
Tjohej.

1 kommentar:

  1. Jag hoppas verkligen att din tå skall bli bra snart.

    Kram/Svärmor

    SvaraRadera