tisdag 20 oktober 2009

J-vla Tå..

Tog och åkte ner till Vårdcentralen idag iaf, tyckte bara att det blev å göra ondare i natt så tänkte att det var lika bra. Väl där så konstaterade dom att det var nageltrång och skrev ut en penicillinsalva som jag ska smörja med 3 ggr dagligen. Får se om det hjälper, hållar tummarna iaf. Annars idag så har jag inte gjort något speciellt, vi har kollat på något serieavsnitt och sen har Britt-Marie & Toni samt Håkan varit förbi och hälsat på en sväng. Finns inte mycket mer att nämna om dagen, spelat ytterst lite Aion och mest tagit det lugnt..
Får se vad som sker imorgon helt enkelt :) Thea ligger för tillfället här bredvid och skriker och har sig, inte gråter utan skriker ^^ typ testar vad hennes röst går för och hur hon kan låta osv. Vackert som tusan ;) Tommy ligger bredvid och försöker sova.. Går nog inge vidare skulle jag tro. Får se om damen vill sova snart eller hur det blir :)
Jag ska iaf lägga mig däremellan någonstans och kolla lite på tv. Jag återkommer imorgon..
God natt!
Kram.

1 kommentar:

  1. Hoppas lilla gumman somnar snart och att ni alla tre kan sova riktigt gott. Skall själv också gå till sängs nu. Jag är himla trött i kväll.

    Kram till er alla tre/Farmor Bm

    SvaraRadera